Monday 5 December 2011

Demokrasi, Dalang Memanipulasikan Manusia di Akhir Zaman

Sebelum anda membaca entri ini, ada baiknya anda cuba befikiran terbuka dan tidak bersikap prejudis atau condong kepada mana-mana pihak. Entri ini agak serius dan bertujuan semata-mata adalah untuk menyedarkan manusia semua terutamanya rakyat Malaysia.



Kita sudah sedia maklum bahawa negara Malaysia mengamalkan corak pemerintahan demokrasi berperlembagaan. Bezanya dengan demokrasi biasa, rakyat masih tertakluk pada perlembagaan.
Dalam erti kata lain, rakyat bebas bersuara selagi mana tidak bercanggah dengan perlembagaan. Itu sebablah negara kita tidak seperti negara Amerika yang mana mereka lebih terbuka dan tidak perlu kisah tentang sensitiviti orang lain.
. . . . .

Pada zaman dahulu, sebelum munculnya demokrasi sesebuah negara diperintah melalui pemerintahan Monarki atau Tirani. Pemerintahan ini sangat berisiko kerana hanya pemerintah yang mempunyai kuasa dan segala kehendak nya tidak boleh disangkal walaupun salah.Jika pemerintah itu bertindak adil dan bijaksana maka negara itu akan membangun dengan lebih baik kerana tidak ada pihak lain yang dapat menghasut atau menggulingkan kerajaan kerana pemerintah berkuasa mutlak. Tetapi teknik pemerintahan ini tidak dapat bertahan lama kerana akan ada pemerintah yang bersikap tamak dan gila kuasa lalu menghancurkan kemajuan negara tersebut.

Oleh sebab demikian, muncullah pula corak pemerintahan aristokrasi/oligarki yang mana seorang pemerintah bergantung pada sekumpulan penasihat atau birokrat yang biasanya terdiri daripada golongan bangsawan. Ini bermaksud seorang raja atau pemerintah tidak dapat berbuat sesuka hati selagi tidak mendapat pengesahan daripada birokrat. Namun ada juga golongan bukan bangsawan boleh menjadi ahli birokrat atas sebab mereka bepengetahuan tinggi. Maka disitu akan berlaku pergeseran peralihan daripada Aristokrasi kepada Oligarki. Kesannya akan ada juga percanggahan sesama birokrat lalu menyebabkan pembangunan negara terbantut.

Sistem pemerintahan demokrasi pula adalah pemerintahan yang paling popular dan dianggap paling adil kerana rakyat merupakan kuasa besar dalam sesebuah pemerintahan. Ini bermaksud pemerintah hanya bertindak sebagai pengurus dan menjalankan segala apa yang dikehendaki oleh rakyat. Kini hampir semua negara di dunia menggunakan sistem demokrasi.



. . . . .


Malaysia suatu ketika dulu terkenal dengan gelaran semenanjung emas. Sememangnya emas merupakan sumber ekonomi utama rakyat pada zaman itu.Namun sejarah emas itu telah dipadam oleh British dan sejarah Melayu bermula dengan Kesultanan Melaka. Kedatangan penjajah ke negara kita pada masa dahulu juga adalah sebab emas. Beratus tahun mereka menjajah dan pelbagai ekspidisi telah dibuat di sepanjang hutan hujan tropika di banjaran titiwangsa sampaikan mereka membina kediaman di gunung2 atas alasan sebagai tempat istirehat namun atas kuasa Allah mereka gagal untuk mencari sumber emas itu kecuali simpanan terhad di Pahang. Sememangnya itu lah tujuan sebenar mereka dengan berpaksikan pada 3G (Gold, Glory, & Gospel).

Pemimpin kita dahulu pernah mencadangkan agar menggunakan konsep matawang "Dinar Emas" di OIC. Dan banyak negara bersetuju. Hal ini demikian kerana nila emas sangat stabil malah semakin meningkat. Pemimpin kita tidak mahu lagi menggunakan cadangan IMF iaitu menggunakan matawang USD sebagai nisbah tukaran antarabangsa. Kebergantungan pada USD sangatla tidak effisyen kerana matawang tersebut tidak lagi stabil seperti dulu. Tambahan pula ekonomi USA sekarang ini kian merosot. Dengan kemorosotan itu akan memberi impak juga kepada yang lain.

Percaya atau tidak penggunaan "Dinar Emas" itu sangat dibenci oleh golongan Zionis/Illuminati yang sekian lama telah menipu dunia melalui penerbitan wang kertas yang bersandarkan hutang (debt/riba). Syarikat mencetak wang kertas juga adalah milik mereka dan proksi mereka. Semua wang kertas di dunia ini bersandar pada bon dan "debt" atau maksud yang lebih jelas RIBA.

Menyedari akan hasrat pemerintah kita itu, pihak Illuminati telah mengambil tindakan untuk menghilangkan kemungkinan itu. Mereka mahukan kerajaan sekarang digantikan dengan proksi mereka. Kerajaan Malaysia sudah lama mengetahui tentang matlamat Yahudi(zionis/Illuminati) dan menjadi tanggungjawab mereka untuk merahsiakan hal ini dari pengetahuan umum demi keselamatan negara. Walaupun pemerintah negara kita kini tidaklah sebaik mana seperti yang kita harapkan, namun sehingga kini mereka telah berjaya mempertahankan keselamatan negara daripada ancaman Yahudi(zionis/Illuminati)
. . . . .

Walaubagaimanapun mereka(yahudi) tidak pernah putus asa untuk menggulingkan kerajaan kita dan menggantikan dengan proksi mereka. Dan tidak mustahil bagi mereka untuk melakukannya kerana mereka telah berjaya menjatuhkan beberapa kerajaan Islam terutamanya di Asia Barat yang mana kebanyakan kerajan2 tersebut turut menyokong untuk menggunakan sandaran Dinar Emas seperti Malaysia.


Kita dapat lihat bagaimana negara2 seperti Libya dan Mesir kini. Negara yang mengamalkan sistem pemerintahan demokrasi, rakyatnya bangkit menentang kerajaan yang kononnya dikatakan corrupt. Padahal mereka semua telah termakan dengan fitnah2 dan pembohongan yang ditabur oleh Yahudi. Dari mana datangnya fitnah dan pembohongan itu? Sudah tentunya dari media. Media dikerah untuk membuat liputan berat sebelah. Peranan Facebook dan media alternatif digunakan mereka semaksimumnya sebagai alat menyebar propaganda untuk menutup perkara yang sebenar. Seluruh negara2 Arab telah bergolak(digolakkan) untuk memudahkan lagi fitnah disebar dan menyembunyikan "Hakikat Sebenar". Perencanaan mereka(zionis) telah hampir mencapai kejayaan setelah dua daripada tiga pemimpin kuat Islam telah ditumbangkan iaitu Saddam Hussein dan Gaddafi. Kini tinggal Syria pula.

Lihatlah betapa mudahnya untuk mereka menjatuhkan negara Islam yang mengamalkan sistem demokrasi. Mereka tahu kekuatan demokrasi itu terletak pada rakyat, jadi dengan mengucar-kacirkan rakyat melalui perbalahan sesama kaum dapat menjatuhkan kerajaannya. Di Malaysia pun turut berlaku perbalahan apatah lagi negara Malysia terdiri daripada berbilang kaum. Sudah tentulah perpecahan lebih mudah dilaksanakan oleh Zionis.

Jika anda masih siuman, ingatlah bahawa fitnah Dajjal itu amat menyesatkan. Dan senjata utama yang mereka gunakan dalam siri penjatuhan kerajaan Islam ialah PEMBOHONGAN. Fitnahnya berpaksikan pendustaan yang hebat sehingga orang beriman pun akan hilang kewarasannya. Kalau anda pernah menonton filem Cicakman pasti anda faham apakah maksud dengan mencipta masalah diikuti dengan penyelesaian. Itulah yang dilakukan oleh Zionis. Bagi sesiapa yang sudah memahami perancangan Zionis dalam "The Protocol of the Elder of Zion", perkara ini bukanlah sesuatu yang ganjil.

Itulah hakikat sebenar yang berlaku dan semua negara Islam akan menghadapinya. Tidak terkecuali Indonesia dan Malaysia. Dajjal tidak mahu pemerintahan Islam dan sistemnya diketengahkan. Setelah tumbangnya Syria, Malaysia akan jadi rancangan baru jika Indonesia dapat ditawan secara aman. Kini dengan bantuan Jesuit(gerakan sulit zionis), mereka telah hampir berjaya menawan Indonesia. Gerakan Islam di sana sudah semakin lemah setelah dicemari oleh LIBERALISME kecuali Acheh.

Jadi demokrasi sebenarnya adalah syaitan paling kejam yang nyata memanipulasikan kita. Mampukah kita lari daripada ancaman syaitan ini? Unuk itu perlulah kita ikuti ajaran Rasulullah S.A.W mendindingi diri daripada Dajjal ini dengan menghafal dan mengamalkan 10 ayat surah al-kahfi mudah-mudahan kita akan dapat diperlihatkan KAF FA RA di "dahi" dajjal ini, insya Allah. Wallahu'alam...

source: wootmedia.my

No comments:

Related Posts with Thumbnails