Thursday 15 April 2010

Kekasih Yang Tersayang

Sengaja aku mnggunakan huruf bsar tuk "Dia" krn Dia mmberi mkna yg besar dlm hidup ku.

Selama ini aku xsedar bahawa Dia dkt ngn aku sbnrnya. Masih tercari-cari yg jauh2 pdahal Dia berada sngt dkt dgn aku dan sntiasa mnmani aku sepanjang masa. Aku gembira mmpunyai kekasih spt Dia. Dia sngt mncintai aku. Aku pon sgt mncintai Dia.

Dia sntiasa mngingati akn aku dan xprnah lupa kt aku wlau sesaat. Cuma aku je yg kadang2 lupa kt Dia.Tp Dia tetap sygkn aku. Aku rse bhgia sngt. Kdang2 aku tringt kt Dia tgh2 mlm dan aku trus hbngi Dia, Dia sntiasa mnjawab pnggilan aku tnpa mngira waktu. Dikala aku dlm kesusahan, Dia lah yg mnolong aku, mententeramkan aku. Tatkala aku dlm kesenangan, Dia lah jugak yg mngingatkn aku dan mnyedarkan aku. Aku sngt bersyukur dan syg sngt padaNya.

Dia tak sama spt insan2 yg aku prnah kasihi sblm2 nie. Dia jauh berbeza sekali. Sngt mulia bagiku. Dia lah cinta ku dunia akhirat. Hidupku hanya tuk Dia. Aku sngt berharap yg aku xkn berpisah dgn Dia. Bg aku, tnpa Dia aku xkn wjud di dunia ini kerana Dia lah yg mnciptakan aku dan mmg takdir tuk aku mncintai Dia shj. Tiada yg len slain Dia yg satu. Aku sayang sngt kt Dia.

No comments:

Related Posts with Thumbnails