Monday 26 April 2010

Meine Lehrerin

Das ist meine Lehrerin. Sie heiß Maria Trenamann. Sie hat uns schon vor 2 Jahre unterrichtet. Und weiß ich nicht warum die Zeit mit ihr sehr schnell verliert. Ich denke dass ich mehr zeit mit ihr zu verbringen brauche, um Deutsch zu lernen. Ich werde ihre laute Stimme vermissen. Wenn ich an ihr errinern wurde, wurde ich alleine lächeln. Die erfahrung mit ihr war sehr schön und unvergesslich.

My German is not so good. I can't write more in German. Hehe... To me personally she is quite good teacher. She always tried to make the lesson interesting. Sometimes i felt ashame of myself because despite of her dedication and hard work i still cannot speak or write very good in German.

Now she will only remains in our heart. She'll be no longer our teacher. How sad.. I do not know what to say more to describe how i felt. What could i say is thank you very much Frau Maria. Here are some pictures of our last farewell party with her.



No comments:

Related Posts with Thumbnails