Wednesday 9 January 2013

Mat, Tolong Gua!

Salam Mat,

Gua tahu yang gua tak pernah hantar mesej panjang-panjang macam ni kat lu. Tapi ni pasal kes serius, jadi gua nak mintak tolong kat lu lah. Macam ni, gua dah start syak yang bini gua ni dah main kayu tiga lah belakang gua.

Petanda pertama yang gua perasan kadang telefon rumah berbunyi tapi bila gua angkat orang tu terus letak. Lagi satu, bini gua ni kerap gak keluar hujung minggu lepak dengan rakan2 perempuan dia. Bila gua tanya nama kawan2 dia apa, dia cuma bagitau yang diorang tu rakan sekerja dia je, kalau bagitau pon bukannya gua kenal. Gua selalu gak perhati bini gua balik kerja, dia cakap dia selalu balik naik taxi sebab cepat. Tapi bila gua usha, tak ada pon taxi berhenti depan rumah, dia jalan kaki je.



So satu hari tu gua parking motor RXZ gua kat seberang jalan rumah gua dan menyorok belakang motor sebab dari situ gua boleh nampak sepanjang jalan depan rumah gua tu. Lepas tu sedang gua cangkung menyorok baik punya kat motor gua tu, gua perasan cover valve kat enjin motor gua tu macam ada leaking la. Nampak minyak meleleh keluar dari situ. So lu rasa gua boleh repair benda ni sendiri ke atau patut hantar workshop je? Kalau kena hantar workshop, agak2 mahal tak?

1 comment:

Anonymous said...

How to make money at Bet365 in 2022 - Work Paper
What is the minimum deposit in bet365? — What งานออนไลน์ is the minimum deposit amount in bet365? Does bet365 offer free bets? What is minimum deposit in bet365? How do I receive your

Related Posts with Thumbnails